Kletsen, poetsen en slapen..... - Reisverslag uit Lyngseidet, Noorwegen van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu Kletsen, poetsen en slapen..... - Reisverslag uit Lyngseidet, Noorwegen van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu

Kletsen, poetsen en slapen.....

Door: Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario

30 Juni 2014 | Noorwegen, Lyngseidet

Goeiemiddag volgers allemaal,

Tijdens het inpakken nog een laatste update hier in Noorwegen. Gisterenavond wijselijk niet meer gaan vissen. Eerst de match van oranje gekeken en toen die gedaan was, was bij mij de goesting weg om nog een laatste keer opt water te gaan. Na lekkere stoofvlees met frietjes gegeten te hebben nog een paar uurtjes bij onze buren Kees en Jaqueline gaan kletsen bij een biertje. Zij komen hier ook al velen jaren dus viel er veel te vertellen over het reilen en zeilen hier in Noorwegen.
Na het gezellige onderonsje was het tijd voor het leukste gedeelte van de hele reis. Al de spullen en de boot poetsen! Hier zijn we dan we dan tot een uur of 3 vanmorgen mee bezig geweest. Alles moet proper in de auto om geur overlast te vermijden tegen we thuis zijn. Na het poetsen onze laatste paar biertjes en borrels gedronken die er nog over waren en na een zalige douche gaan slapen om de lange terugreis van vanavond aan te vatten.
Straks volgt nog de huldiging van de Noorwegenvisser2014 die zoals verwacht weer Jozef geworden is. Hij slaapt nog en hoe langer hij dat doet, hoe beter zodat we super fris kunnen vertrekken.
Planning is dat we hier vertrekken rond 22.00u afhankelijk wanneer alles geladen is.
Als de terugreis vlot verloopt zijn we woensdagmorgen terug in Belgie en maak ik nog een verslag over de terugrit. We zullen dus opnieuw aan het rijden zijn als de Belgen hun match spelen en normaal zullen we opnieuw op de overzetboot zitten maar nu richting Duitsland. Hopelijk kunnen we nu iets volgen en anders zal het enkel de kwart, de halve en de finale zijn natuurlijk!!!
Tot slot wil ik onze vrouwen nog bedanken die dit alles weer mee mogelijk gemaakt hebben. Het eten dat ze vooraf voor ons klaargemaakt hadden was weer pico bello want calorien heb je hier wel nodig in dit soms toch wel barre klimaat!
Tot binnen 2 dagen.

Groetjes Mario

• 30 Juni 2014 - 15:43

Nancy & Co:

Hey Mario en Jozef, een veilig terugreis, hier wacht zon en warmte op jullie !
    Tot binnen enkele dagen !
    Groetjes !

• 30 Juni 2014 - 16:55

Wim:

Zo te horen was het toch weer een geslaagde vakantie. De Mario wint hier in België al wel eens een viswedstrijd, dus moet hij daar zijn meerdere maar eens kennen anders wordt hij te zot ;)
    Vooral een veilige terugreis gewenst.

Wim

• 30 Juni 2014 - 17:08

Anja Van Lief:

Fijn dat de visvakantie weer zo geslaagd is en voor mij en vast ook voor Myriam weer fijn dat het weer bijna voorbij is. De maaltijden werden met liefde gekookt, dat hebben jullie wel geproefd maar ze zijn weer op dus wordt het weer tijd naar huis te komen. De tijd vliegt voorbij de laatste dagen en hoop dat dit de komende dagen ook zo voorgaat, dan is het snel woensdag! En weer voorzichtig rijden!

• 30 Juni 2014 - 18:12

Walter:

Vakantiegangers,

Verstand komt met de jaren, en dus een goede beslissing om even met de buren, en later de resterende procenten alcohol op te maken. Daarna lekker poetsen, douchen, slapen en fris en fruitig weder een paar kilometertjes bollen. Toch weer een geslaagde vakantie met hier en daar kleppers van formaat. Mischien toch de overbevissing die jullie al jaren daar doen. Ik wens jullie vooral een veilige terug reis toe en nogmaals bedankt voor de updates. Zie jullie snel.............................

Gr
    Zeewalm

• 30 Juni 2014 - 19:00

Driss En Monique:

Blij dat alles goed is verlopen en nu naar de vrouwkes met al de viskes.
    Een heel goede terug reis, Lieve groetjes van ons twee

• 30 Juni 2014 - 19:58

Marian:

Ik wens jullie voor vanavond alvast een hele goede en veilige terug reis, ik heb weer volop genoten van de updates en de mooie foto's. Zo heb je er toch een goed beeld van jullie vis vakantie( denken we dan toch) rijd voorzichtig en tot gauw, veel liefs Marian xxx

• 30 Juni 2014 - 22:31

Lindsay:

Jeetje, jullie trip is wel echt voorbij gevlogen zeg!
    Hele goede (en veilige) terugreis en tot snel!!! Liefs Linds

• 01 Juli 2014 - 08:10

Caroline:

Veilige reis en weeral bijna in de armen van juliie geliefden ...tot snel. Groetjes uit Schoten, ook wij hebben genoren van de verhalen :-)