Spullen kopen in de Candy shop. - Reisverslag uit Wildert, Nederland van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu Spullen kopen in de Candy shop. - Reisverslag uit Wildert, Nederland van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu

Spullen kopen in de Candy shop.

Blijf op de hoogte en volg Mario

05 Mei 2014 | Nederland, Wildert

Beste volgers,

Zoals ik jullie een paar weken geleden al vertelde was het vandaag weer zover. Spullen kopen voor Noorwegen. Net als de 2 vorige jaren zijn we nu ook weer naar Havfiske in Nijverdal gereden. Ter verduidelijking, Havfiske ligt in Nijverdal en niet in Enschede zoals ik al een paar maal aanhaalde, ten Noordwesten meer bepaald. Eddy van Havfiske die stilaan onze hoofdsponsor aan het worden is maakte hier een punt van! Juist is juist!

De reden dat we zo ver rijden voor onze spullen is dat we iedere keer gouden tips krijgen over de visserij, de nieuwe spullen die er zijn en de tijd die hij voor ons maakt bij een bakje koffie. Voor de 8e maal gaan we nu al naar Noorwegen en opnieuw waren we overladen met shads, pilkers, octopussen, sandelen en andere niet te versmaden lekkernijen voor de megavissen die ginder op ons liggen te wachten. Om dan nog niet te spreken over de nieuwe (mooie) Uggly stick en spinnhengel voor Jozef.

De viskoorts begint nu stilaan toch wel toe te nemen want binnen 48 dagen zijn we weg!
Het voordeel van de lange rit van en naar Nijverdal (5 uren) is dat we tijd zat hadden om de laatste details te bespreken zodat we relaxed naar de reis kunnen toeleven!

Ook hebben we de internetradio getest om het WK-voetbal onderweg te kunnen volgen in Scandinavië, want in het Zweeds België - Rusland volgen is toch iets te veel van het goede! Het mobiele internet ook nog even uitgetest om jullie up to date te houden tijdens de lange rit zodat niemand iets moet missen en alles werkt zoals het hoort!

Tot binnenkort!
Verslaggever Mario

• 06 Mei 2014 - 08:00

Eddy Mares:

Hoi Mario,

Het was weer erg gezellig om jullie hier te hebben en weer wat kennis en ervaringen te delen. Gelukkig dat jullie de weg naar hier konden vinden hahaha!

Nog bedankt voor de speciale Chouffe boodschapjes, ook namens mijn kameraad!

Wens jullie nog veel viskoorts en voorpret en als er nog iets is wat ik voor jullie kan doen, dan hoor ik het wel.

Met visselijke groet,

Eddy

• 06 Mei 2014 - 09:17

Danny Bresseleers:

Mario,
    Kan je in het vervolg niet beter doorrijden van Havfiske naar Noorwegen? je bent dan al een serieus eind onderweg. Op amper 4 uur ben je in Puttgarden. :-)

Veel plezier met de vis trip. Ik ben benieuwd of er weer records gebrokens gaan worden. je hebt er in elk geval spullen genoeg voor bij.

• 06 Mei 2014 - 18:49

Zeewalm Walter:

Vis Vrienden,

Als ik dit allemaal zo lees zal er dit keer meer gewicht aan spullen voor de vissen in de auto zitten, als alcoholische versnaperingen. En ik hoop niet dat de vissen op jullie LIGGEN te wachten maar nog vrolijk zwemmend op jullie liggen te wachten anders is het een dooie boel. Ik ben benieuwd naar het volgende bericht en geniet zelf ook mee met de voor pret.

Gr
    Walter